Mandurahhh - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Youri Rooij - WaarBenJij.nu Mandurahhh - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Youri Rooij - WaarBenJij.nu

Mandurahhh

Door: Y. de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Youri

28 December 2012 | Australië, Mandurah

Hi there!

Nog een paar dagen en de eerste maand zit er alweer op. Wat gaat dat hard, is gewoon niet leuk meer. Op dit moment ben ik bij Rob, een neef van mijn moeder, die in Mandurah woont. Ook heeft hij een zoon (Sam) van mijn leeftijd waar ik erg goed mee omga en twee dochters. Ook is het erg leuk dat Rob een erg goedlopend bedrijf en dus een MEGA-huis heeft. Je kan je al heel de week vermaken in het huis + stuk grond met zwembaden, tennisbaan, zoutwatermeer, 2 speelkamers, speeboot en niet te vergeten zijn auto's. En ik ben niet de enige die het hier leuk vindt want ongeveer half Australie komt iedere dag over de vloer, maar wat wil je met 3 bars vol met drank en plenty food.


Gisteren in 40 graden krabben gevangen, 8 grote kingcrabs! en daarna heerlijk opgegeten. Vanochtend gekayaked en gezwommen met zeehonden op Seal Island, heel bijzonder! Vanavond maar is een feestje bouwen in Mandurah stad. Morgen met de speedboot de oceaan op en alleen maar bronzen en zwemmen, zin in!!


Kortom, het leven is goed in Australië. Maar no worries, ik wil hier niet wonen. Ik hou van 18 miljoen mensen op een kluitje en niet 18 miljoen verspreid over 300 keer Nederland.

Volgende week alweer in Alice Springs, looking forward to it!

Ciaoo xxx


  • 28 December 2012 - 14:16

    Anja:

    Lieve Yous,

    Wat ben je toch aan het genieten en dan al die luxe. Zal straks tegen vallen als je in de hostels moet slapen. IK heb je net nog op skype gesproken, dus heb niet veel nieuws meer.
    Dag lieffie xxxxxx

  • 28 December 2012 - 17:27

    Lize:

    Ik heb maar één woord: Jaloersssss !!!!!

  • 28 December 2012 - 22:20

    Tess:

    Lieverd!!

    Hahaha heerlijk hoe je je geweldige leventje daar omschrijft, ik hoor het je helemaal vertellen!
    Echt prachtig wat je allemaal meemaakt en de foto's die voorbij komen... wauwie.

    Ik weet nog wel dat je deze zomer fulltime als kluizenaar bij het vispaleis werkte,
    nou schat het is het waard geweest! Nu vang je zelf in het brandendje zonnetje lekkere
    krabben om ze vervolgens op te peuzelen, living the goodlife!

    Ik vind t super stoer wat je allemaal doet en heb echt bewondering voor je hoe je het allemaal
    bij elkaar hebt gespaard en hoe je lekker luchtig blijft onder alle indrukwekkende ervaringen!

    Ik kijk uit naar je volgende verslagje en foto's.

    Dikke kus Tess

  • 29 December 2012 - 12:36

    Opa:

    hoi your,

    Hoezo zondagskind.Iedereen loopt achter je aan.Maar dat heb je ook aan je zelf te danken.
    Alles wat ontvangst heeft bij je thuis en bij Anja staat standby om je belevenissen op te vangen.
    Net pubers wel leuk.Je enthousiasme werkt aanstekelijk

    love opaXXX hou van je.

  • 31 December 2012 - 17:16

    Mama:

    Lieve your

    Heel gelukkig nieuw jaar, maak er weer wat moois van. Over 2 dagen naar Alice Springs, geniet ervan. We zijn allemaal jaloers op wat je doet. Met de beesten hier gaat alles goed, pennnepen mist je wel hoor.

    Goed uitkijken hoor, pas op jezelf. Veel plezier, kus mama.

  • 05 Januari 2013 - 17:12

    Ingrid En Judith:

    Hoi Your, lieve buurjongen,

    Wat fijn om te lezen en tezien aan de foto's dat je er lekker van
    geniet. Hier is het weer niet prettig, vieze motregen,maar niet koud.
    Ben benieuwd naar je volgende verslagen en foto's.
    Hoe was je jaarwisseling eigenlijk , hier bij ons erg vervelend, de honden waren erg bang.
    Gelukkig alles over en op naar een nieuwe start 2013, nou, lieverd, heeeeel veeeeel
    plezier en lekker genieten.

    Kus en een knuffel van je buurtjesXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Op 1 December 2012 vertrek ik voor 5 maanden naar Australië en 1 maand Thailand. De planning: 2 December - 2 Januari West-Australie (Perth, Mandurah, Margaret River) 2 Januari - 8 Januari Alice Springs (3 dagen tour door de outback) 8 Januari - 26 April een buspas vanaf Cairns tot Melbourne via Townsville, Rockhampton, Sunshine Coast, Brisbane, Gold Coast, Newcastle, Sydney, Canberra, Melbourne. 26 April - 27 Mei Thailand e.o.

Actief sinds 27 Sept. 2012
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 8110

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 26 April 2013

Australië

Landen bezocht: