Dunsborough - Reisverslag uit Dunsborough, Australië van Youri Rooij - WaarBenJij.nu Dunsborough - Reisverslag uit Dunsborough, Australië van Youri Rooij - WaarBenJij.nu

Dunsborough

Blijf op de hoogte en volg Youri

05 December 2012 | Australië, Dunsborough

Hi there!

Berichtje van downunder. Vandaag ben ik eerst op de fiets naar het centrum van Dunsborough geweest. Was even vergeten dat ze links rijden dus ik ging helaas de verkeerde kant op bij de roundabout. Ik heb in Dunsborough een account geopend bij de National Bank of Australia dus ik kan al mijn dukaten goed in de gaten houden. Daarna lunch gehad met Noelle totdat mijn oom thuiskwam. Die nam me mee naar het lighthouse een halfuurtje rijden van Dunsborough. Mooie shots gemaakt een biertje gedronken op een cliff waar we Walvissen zagen, komt niet vaak voor rond december. Verrekijkers geleend van de ober maar helaas waren ze te ver weg voor foto' s.

Australiers zijn erg vriendelijk en makkelijk:
- Trouwen op slippers is heel normaal
- Met een natte zwembroek een auto instappen is geen probleem
- Als je een plaats zoekt, rijden ze gewoon met je mee totdat je er bent

Het eten is alleen wat minder, geen typische maaltijden maar eigenlijk gewoon grote hopen vlees op een barbeque omdat het binnen te heet is om te koken. Daar doen ze dan koolsalade bij en wat aardappels.

ciao xxx

  • 05 December 2012 - 16:19

    Opa:

    hoi,

    Fijn dat je het naar je zin hebt.Mooi huis he van noelle en bill.Mooie town he dunsborough.
    Die grote stukken vlees dat vind jij toch niet erg.Noele en bill de groeten van me.

    liefs Opa.

  • 05 December 2012 - 16:21

    Niets:

    Yes trouwen op slippers daar ga ik trouwen, en eten klinkt ook beter dan paar hompen vis :p

  • 05 December 2012 - 16:53

    Mama:

    Hoi Yous

    Die slippers en vlees moeten geen probleem voor jou zijn. Fijn dat je het zo leuk hebt. Vanavond komen Lies, Per , Anja en Opa eten. Misschien kun je wat beter opletten in het verkeer, zou je moeder ehel fijn vinden. Zet er is een paar foto,s bij.Liefs van Pap, Mam , Pen, Kliek, Har.


  • 05 December 2012 - 17:52

    Frits:

    hi yourtje,

    Fijn dat het allemaal zo goed gaat.Ik mis je wel erg hoor. Stil in huis, maar ook minder troep en veel minder was. Met de Sennepen gaat het ook goed. Veel plezier nog en de groeten aan de family.Zeg mar tegen Bill dat de mortorcycle het ook goed doet.

    Doeii

    Frits

  • 05 December 2012 - 20:44

    Tante An:

    Schatje,
    Goede berichten!!!!
    Ook leuk dat Jody en Derek het weekend komen, zijn erg gezellig!!! Vanavond bij Pap en Mam gegetenen morgen weer werken, erg drukke weken voor mij met al die festiviteiten rond de kerst, maar wel gezellig.
    Kijk je uit op de round abouts!!!
    Heeel veel kussies van mij en tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Op 1 December 2012 vertrek ik voor 5 maanden naar Australië en 1 maand Thailand. De planning: 2 December - 2 Januari West-Australie (Perth, Mandurah, Margaret River) 2 Januari - 8 Januari Alice Springs (3 dagen tour door de outback) 8 Januari - 26 April een buspas vanaf Cairns tot Melbourne via Townsville, Rockhampton, Sunshine Coast, Brisbane, Gold Coast, Newcastle, Sydney, Canberra, Melbourne. 26 April - 27 Mei Thailand e.o.

Actief sinds 27 Sept. 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 8109

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 26 April 2013

Australië

Landen bezocht: