Trip & first day - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Youri Rooij - WaarBenJij.nu Trip & first day - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Youri Rooij - WaarBenJij.nu

Trip & first day

Door: Youriiiii

Blijf op de hoogte en volg Youri

03 December 2012 | Australië, Mandurah

Eindelijk aangekomen in Australië! En nu ik hier zit was het die lange, koude, hoge en pijnlijke vlucht dubbel en dwars waard!!!!
Het begon er al mee dat er een veer van de stoel loszat en ongeveer 12 uur lang in m'n rug prikte, een ongezellige man naast mij geen woord zei & last but not least, het eten niet te vreten was. Het programma border security was altijd erg overdreven dacht ik. Maar NEE, twee honden hebben me afgesnuffeld toen ik aankwam. M'n tas is 3 keer doorzocht en m'n sigaretten zijn natuurlijk WEGGEGGOOID.
Toen ik aankwam werd ik opgewacht door m'n oom een tante. Ze hadden lekker eten gemaakt en daarna wilde ik alleen nog maar naar bed. Gelukkig sliep ik erg goed en kon ik uitgerust de hele dag bronzen. Natuurlijk ben ik ook een klein wandelingetje gaan maken en heb ik de supermarkt bezocht. Stoppen met roken zit er wel in want een pakje sigaretten is 12 dollar, maar vanwege de droogt is een flesje water ook 4 dollar... Ga nu lekker eten & morgen met de transwesternaustralia naar Dunsborough.

Greetings from Australia.

  • 03 December 2012 - 11:25

    Anja:

    Youssie,

    Jeetje wat een reis heb je gehad!!! Is toch niet normaal dat je geen andere plaats kreeg. Nou ja je bent er en terug zal het wel weer anders zijn.
    Fijjn dat je lekker hebt geslapen, ik weet precies in welk bed je ligt. Er he die prijzen, ja je zal zuinig moeten leven. Komt goed, en anders heeft je tante ook nog wel wat pegels.
    Het regent en stormt hier en zit al heel de dag met de lamp aan. Geniet van het weer.Die de groetjes aan Loes en Gerry!!! goede reis morgen en een dikke kus van je liefste Tante xxxx

  • 03 December 2012 - 14:10

    Lize:

    Hoi yourtjeee,

    Pfff, wat een trip zeg! Maar gelukkig heb je vandaag uitgerust kunnen bronzen, het weer bij ons verkeert in een ernstige depressie, gadverdamme.
    Papa en mama vinden het heel stil thuis. Wat schattig zeg die dalmatierpup van de buren!
    Have funx je zus

  • 03 December 2012 - 16:24

    Yvonne:

    Hallo schatje, leuk je site ga ik vaak op kijken. Vandaag een rustdag,lekker kiek verzorgd. Vanmiddag een film gezellig gekeken met kiek.
    Het weer is niets veel regen en heel donker al.
    Anja gaat even basje knippen.nu schatje veel plezier en stap morgen op de goede bus.
    Dikke knuffel vonnie

  • 03 December 2012 - 22:26

    Netty Itsert:

    Hallo lieffie, hier ff je moedertje. Geniet ervan jongen,hier is het heel slecht weer. Stop maar gelijk met roken en drink, gezien de prijs en gezonder ook. Doe lOes en Gerry de groeten, kus van pap en mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Op 1 December 2012 vertrek ik voor 5 maanden naar Australië en 1 maand Thailand. De planning: 2 December - 2 Januari West-Australie (Perth, Mandurah, Margaret River) 2 Januari - 8 Januari Alice Springs (3 dagen tour door de outback) 8 Januari - 26 April een buspas vanaf Cairns tot Melbourne via Townsville, Rockhampton, Sunshine Coast, Brisbane, Gold Coast, Newcastle, Sydney, Canberra, Melbourne. 26 April - 27 Mei Thailand e.o.

Actief sinds 27 Sept. 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 8111

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 26 April 2013

Australië

Landen bezocht: